Home Blog Zašto nas je dočekala hitna nakon što smo sletili iz Argentine?

Zašto nas je dočekala hitna nakon što smo sletili iz Argentine?

10316 views

Pobornik sam spontanih putovanja bez nekog posebnog razloga pa je produženi vikend dovoljno dobra izlika za ugrabiti neku „last minute“ ponudu, spakirati kofere i obavijestiti prijatelje i rodbinu da „bježite“ iz grada. Moj i Kikijev posao je takav da uglavnom prakticiramo duža putovanja kako bismo se što bolje upoznali s određenim gradom/državom i proputovali što je više moguće unutar i oko nje! Putujemo avanturistički i nerijetko odlazimo na ona mjesta za koje majke kažu da će ih u grob otjerati. Skupa smo proživjeli svašta, od prašume i pustinje do bungee jumpinga, slobodnog pada i mnogih iskustava koja vam zauvijek ostanu u sjećanju.

Dugo sam govorila da mi putno osiguranje ne treba i da se meni ništa ne može dogoditi jer znate kako kažu „neće grom u koprive.“ U ljudskoj je prirodi da štedi na pogrešnim stvarima, a upravo to je često slučaj s putnim osiguranjem. Dakle, NIKADA, ali BAŠ NIKADA nemojte štedjeti na tome jer vam na putu neke banalne stvari mogu „isušiti“ novčanik u svega par minuta, ali ne i ako ste osigurani jer taj novac dobivate nazad.

Dogodilo se da su mi izgubili kofer kada sam išla na work&travel program u Ameriku pa sam pet dana bila bez kofera za koji do zadnjeg trenutka nisu znali gdje je, a Jackson Hole jedan je od najskupljih gradova u Americi. Potrošila sam cijelo bogatstvo u 5 dana i tresla se hoću li ga dobiti nazad. Sve se događalo u tih pet dana! Novi prijatelji, izlasci, novi poslovi, bazeni, planinarenja tako da mi je trebalo baš sve, znate kako je to. Kad izgubiš kofer sve se događa.

Zadnjih godinu dana prestala sam riskirati jer je puno jeftinije biti osiguran. Moj savjet svima je, bez obzira kamo išli, uzmite putno osiguranje, ne samo zbog vas nego i vaših bližnjih.

Zadnje što mi se dogodilo na putu u Južnoj Americi je banalna stvar koja mi je uzrokovala jako puno problema. Osim što su nam u unutarnjim letovima lokalne aviokompanije potrgale kofer, upetljali su se i zdravstvene poteškoće.

Naime, priča je takva da sam preživjela tjedan dana Amazone bez ikakvih problema iako sam se susrela s tarantulama, piranama, aligatorima, zmijama, kukcima, gušterima i ostalim živinama, ali „glave me koštao“ Buenos Aires. U centra grada i hotelu s četiri zvjezdice naletjela sam na sobu u kojoj su živjele i stjenice, često poznate pod imenom „bedbugs.“

Stjenice nisu bube koje su opasne po život ili poznate po tome da prenose neke bolesti, ali njihov ugriz je jako neugodan, pogotovo za ljude koji su skloni alergijama. Dva dana smo se i Kiki ja „češkali“ dok smo obilazili grad, unatoč tome što smo kupili kremu i promijenili sobu. Bilo je neugodno, ali izdržljivo iako se iz dana u dan osip širio.

Kada je došlo vrijeme za povratak kući i kada sam sjela u avion alergija je počela buktati, sve to ne bi bilo toliko strašno da ispred mene nije bio let od 16 sati. Cijelo tijelo mi je bilo u plikovima i počelo je žariti kao da me netko prelio vrućom vodom. Nakon toga je počelo neizdrživo češanje i alergijski kašalj. Ispred mene je bilo još 13 sati leta u trenutku kada sam se osjećala gore nego ikada.

Moja sreća u nesreći je bila ta što smo bili u biznis klasi Turkish Airlinesa što mi je omogućilo puno više komocije. Svih 13 sati osoblje mi je donosilo led i obloge koje su mi u tom trenutku značile više od ičega, suze su mi same padale s lica od nelagode koju sam osjećala.

Odmah po slijetanju u Istanbul završila sam na hitnoj i primila 2 injekcije, a uz to su mi dali i 3 kreme i sobu za spavanje jer nisam mogla hodati. Injekcije su koštale 130$ i ostali lijekovi još skoro toliko. Sva sreća da smo imali dugačak „layover“ jer bismo u suprotnom propustili let do Zagreba.

U tom trenutku ništa od svega navedenog nije bilo važno jer znate kako kažu : „zdrav čovjek ima tisuću želja, a bolestan samo jednu.“ Kada sam stigla kući i posjetila još 2 bolnice i kupila još 3 vrste lijekova i kada se situacija smirila razmišljala sam malo o tome koliko sam novaca potrošila samo zbog neodgovornog hotela i glupog spleta okolnosti.

Nisam se previše zabrinjavala oko iznosa jer imam godišnje putno osiguranje koje mi je pokrilo apsolutno sve troškove nakon priloženog medicinskog izvještaja i potrebne dokumentacije. U svojoj polici imam i osiguranje prtljage u slučaju gubitka, oštećenja ili uništenja tako da sam i problem s koferima vrlo brzo riješila.

Najvažnije od svega je da nisam morala koristiti još dodatne dvije opcije koje moja polica sadrži, a to su nezgode za nepredviđene događaje i otkaz putovanja u slučaju više sile. Sada je sve puno bolje iako su plikovi još tu, ali proći će i opet ću zaboraviti da se to ikada dogodilo iako se tada činilo kao najgora stvar na svijetu. Možda i ne bi tako brzo zaboravila da sam sve morala plaćati iz vlastitog džepa. Poručujem svima da ne zaboravljaju i da uvijek uzimaju putno osiguranje upravo zbog mnogih nepredvidivih situacija koje su doduše rijetke, ali moguće.

Moje povjerenje pripada UNIQA OSIGURANJU do čije godišnje police možete doći u samo par klikova, a provjerite sami koje vam opcije najbolje odgovaraju sukladno mjestima na koja putujete.